Fadzil Amin
16 years old
SMV muar
I'm totally Johorean
Single? Taken? its not your bussiness okay
Hate me? I hate you more :)
happy birthday  

semalam 16.september.2011 sambut my birthday with family jee . awal satu harii kann ! maybe my family exited kodd nak sambut cause selama nie tak pernah pernah menyambut birthday aku tetiba diorang sambut  biasa hanya wish sahaja .hahahhah . 
but cara dia umpan aku untuk keluar dari rumah mmg tak perasan yg diorang ade plan . akak aku suruh ke kedai untuk beli top up dia . my family semua dah tahu if aku pergi kedai je mmg lambat balik . haa dari situ lah plan diorang boleh mnjadi . sesudah kekedai je aku terus balik terus parking motor aku ingt family semua dah tidur cause rumah dah gelap lampu semua dipadam . then akak datang terus tempat aku dia hanya melengah kan masa aku sbb kat dlam ayah tengah bakar lilin kann . dia punya point nak lambat kan masa dia main sebut je yang aku hisap rokok dia suruh aku basuh muka lah basuh tangan lah . aku and fadzli seriously dah cuak gila igt ape lah kann . masuk rumah je terus diorang buka lampu andd dondang kan lagu happy birthday mase tuh sumpah terkejut beruk . hahhahahha segan juga and suka pon ade . macm-2 makanan ade banyak sampai tak terkata . kenyanggg tahu ?
nak cakap nie thanks kat family terutama yg bernama azreen aminuddin cause membeli kek yang sangat sedap . love you .
and ibuayah yg layan kepala and belanja makan sebanyak banyak tidak . i love you all .
now im sixteen years oldd . besar sudah . haa okey lah stop writting at blogg .